maanantai 16. heinäkuuta 2012

KT: Who am I

No en halunnu jaksanu muokata sit näit kuvii. Joten kuvasin kuva tarinan ilman muokkausta :)

 Sonja = Sonja :D
Minä = Senni

 *tekee*
puhuu
ajattelee
kertoja 

Minä: Ai täällähän sinä olet Sonja *hymähtää*
Sonja: Puhutko minulle?
Minä: Kyllä puhun sinulle!
Sonja: Jaah. Mitä asiaa sulla sit o?
Minä:Ei mitään. Mä vaan tulin ettii sua :)
Sonja: Mua? Miks sä mua etit?
Minä: Koska en haluu et häviit XD
Sonja: Mitä se muka haittais jos häippäsisin?
Minä: Koska sä oot mun ja mä tilasin sut tänne.
Sonja: Tilasit?

Sonja: Jaahas... Kukas sää sitten oot?
Minä: Aa joo Olen Senni (tosi nätti nimi)
Sonja: Ok.. Senni. No mitä tehtäis?
Minä: Mä voin antaa sulle vauhtia siinä keinussa
Sonja: EIIIIIII EIIII!!!
Sonja: *pläts tippuu maahan*
Minä: Oi anteeks, mä voin nostaa sut takas nwn
Sonja: Hmph... Eiks me voitais mennä tonne isoon keltaseen mötiskään sun takana?
Minä: Ai taloon vai?
Sonja: Niin......kai
Sisällä: 
Minä: No sisällä ollaan nwn
Sonja: Ok.... Kiva
Sonja: Hei mikä tuolla on?
Minä: Siellä on nukke hylly.
Sonja: *lähtee juoksemaan kohti nukke hyllyä*
Sonja kapusi ylimpään kerrokseen:
Sonja: *pudottaa pupu pehmonsa* Ei voi olla totta...
Sonja:....Mulle sopiva huone!
Minä: Joo se on sulle :)))))
Sonja: *nostaa pehmoaan* Ooksä tehnyt tän mulle?
Minä: Juup :D
Sonja: Kiitos :)
Sonja: *nousee* Taidan mennä sängylle
Sonja: Ompa pehmeä :))
Minä: Joo... Mut yks juttu.
Sonja: No? nwn
Minä:Niin et mistäs päin sä tuut?
Sonja: Ööö... Tuolta ööö....
Minä: Niin?
Sonja: Jaah no tuolta...
Sonja: No ei sillä nyt oo väliä! :D
Minä: Eksä muka muista?
Sonja: Noh... Äh... En... Heräsin vaan ja sit olin miljoonan tyypin piirittämä O.o
Minä: Jooh Hehheh ne oli mun kamujen nukkeja.
Minä:Mut. Etkö sä oikeesti muista mitään?
Sonja: En...
Sonja: Ääh... *kaatuu sängylle* Miksen mä muista???
Sonja: Mul on kai joku muisti häiriö...
Minä: Ei välttämättä...
Sonja: Ei välttämättä miten niin ei välttämättä, ihan varmana on
Minä: Sonja?
Sonja: Aa. Joo Niin miten nii ei välttämättä?
Minä: Niin ei välttämättä! Mut muistaksä mitään sun menneisyydestä?
Sonja: Öööh. Oota *miettii*
Sonja: Yht äkkiä älysin että... Mä en muista mitään...

No siinä se nyt oli! Mitäs piditte? Toivoisin lisää lukioita ja myös kommentteja :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti