keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Hei taas!!



 www.mun_jalat.com ~

Hellou! Huomaattekin varmaan, että tän blogin ulkoasu on muunnettu täysin ♥ Mitä pidätte? :3 Noh, kuitenkin haluutte varmaan nähdä jotain kuvia? :D Olin Vepsässä Nean, Nellin ja Saran kanssa. Kaikilla oli ainakin yks nukke mukana...
Tässä on kuvia vesibussista :d Tä kuva on vähän tärähtäny, mut halusin laittaa tänne Daisyn kuvan xd
 Vene jonka nimi on Ahmatti, piti laittaa näin suureks et kaikki näkee sen nimen :D
 Mellyyyyy! Melly Mlelly Mellyyyyyyy nwn







 Ja mun oma Somppeli-Pomppeli



 Mä oon niin rakastunut <3
 Ja sitten kuvia sieltä rannasta... Sen mökin "pihalla" oli siis ranta ja se oli ihanaa ♥♥






 Siel tuuli aika lailla...


 ...kuten Emmin hiuksista huomaa xd
 Ja sit siel oli ihan kauheen isot aallot :o Tässä kuvassa ei näy niit kunnol mut kuitenki owo





 Nellin pehmo norsu

 Näette oikein...
 ....me tehtiin nukke kasa! Jee
 Melly söpöläinen
 Joo ja mulla ei oo haluakaan kenen toi jalka on, mutta....

 Ryhmis ♥
 Salamalla nwn
 Tämä nuori neiti on Saran, Nana
 Nean, Michie
 Nean, Melly eli Melanie <3333
 Saran, Yoki. Tiedän ylivallottunu kuva, mut en saanu parmpaakaan
 Nellin, Emmi oikealta nimeltään Emily
 Nean Daisy ♥♥
 Saran söpöhöpö Yumi <3333 ♥♥ nwn
 Ja vielä lopuksi mun oma pikku Sonjaaaah!!

 Mohair siskokset ♥
 Nyt saatte katsoa upeita epäonnistuneita kuvia sieltä keskellä yötä...
 Siis oikeesti toi näkymä oli ihan sika upee nwn







 Heh
 Täst tuli ihan nätti kuva ku kamera tarkensi noihin kaisloihin


 Tä onnistu parhaiten. mut eiks ookki hienot noi pilvet?
 Sit sieltä vedestä taas kuvia. Paitsi nyt nä kuvat on otettu keskellä yötä...


Ja viimeinen kuva.. Oli pakko laittaa tää kuva :D Sori, Sara. Sara tiputti taskulamppunsa veteen... Mut se toimi sen jälkeen kuitenki ja vieläpä paremmin xd

Niin ja sitten vielä niitä meidän mökiltä otettuja kuvia kun lupasin :D


 Siel on tän näköstä..
 Kaverin jalat näkyy :D
 Kukkapenkki
 Siellä oli sillon se superkuu. Tässä kuvia





 Lilli-kissa <3 Ei mikää paras kuva ku en ottan tätä sil mun järkkäril...
Halusin laittaa tän vaan, siks et näkisitte mun upeet hiukset xd


7 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! ;) Ja oli hauskaa Vepsässä juu :D

    VastaaPoista
  2. kiva ulkoasu ja ihuna viiksi-hiirijuttumitenkirjotetankaan (=
    mut joo toi mun taskulamppu xDDD hymyilyttää vieläki väkisi



    Pinkey pie!

    VastaaPoista
  3. ok mäki voisin hommata tommosen jännään.. Mist osotteest muokkasit?

    VastaaPoista
  4. Mist latasit ton kursorin? :D

    VastaaPoista